tirsdag den 18. september 2012

Swing løber

Sådan kom min første Swing løber til at se ud.
Lige til det sidste var jeg spændt på, om jeg nu havde gjort det rigtigt. Men det gik godt og alt passede som det skulle.

Det er det nye sort for mig, de mønstre fra Phillips Fiber Art. De er nemme, og hurtige, og ser ud som om man har brugt meget tid på det. Der er selvfølgelig lige det med at holde styr på farverne, men det er jeg blevet bedre til.

Nu går jeg og venter på posten med en bog fra quilefant. Skal nok sætte billeder når den kommer.

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla
    Wauw det er flot
    Kiggede lige tilbage ... Det ser fantastisk ud
    Utroligt hvad man kan få af hjælpe skabeloner
    Knus

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er den blevet flot :-) Super gode blå farver. Ja, er det ikke bare sjovt at arbejde med sådan en 10 grader lineal?

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.