tirsdag den 19. april 2011

Køge og Ølsemagle

Hvis man skal oversætte Starch til brug sammen med et strygejern, får man at vide at det betyder strygestivelse.

Jeg havde læst mig til på nettet, at man kunne finde strygestivelse i SuperBrugsen.
Efter at have touret området tyndt omkring Køge for at finde en SuperBrugsen, som ikke havde noget, blev vi sendt i BabySam, fordi man åbenbart også kunne bruge stivelsen til noget med en vugge. Men i BabySam kiggede de på mig som om jeg var faldet ned fra månen, og henviste til Brugsen HaHA. Så vi måtte opgive jagten.

Hjem og søge videre med Google. Det kunne åbenbart også fås i Aldi eller Liddle (i Tyskland er det et meget udbredt produkt fik jeg læst).

Nu ligger landet heldigvis sådan at der i sidste uge blev indviet en ny og stor Liddle lige ved siden af min mor, så ringe til hende og sende hende i byen.
hun har så lige ringet. YES strygestivelse var nu indkøbt. Til 12 kr for en 500 ml stor dåse. Fantastisk.
Den kan jeg så først få på fredag, hvor vi skal til påskefrokost.
Uhh det kribler i fingrene för at få den testet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.