tirsdag den 19. april 2011

Starch update

Jeg lovede en update på min test af Helenes Starch.
Jeg må tilstå at jeg blev lidt skuffet.
Med kartoffelmel blev det temmelig stift, og det kunne jeg godt lide at arbejde med.
Men her skulle der ret meget på, før det holdt bare nogenlunde formen,
og det blev slet ikke stift men meget blødt.
Nu sidder der jo helt sikkert nogen, som bedst kan lide at arbejde med det blødt,
men jeg ville være bekymret for, om det kunne holde formen mens jeg syede.

Uden på flasken står der Starch alternative.
Gad vide om det betyder noget for stivheden ?
Men et plus ved denne her er at den er klar,
 hvilket gør den mere atraktiv at arbejde med,
i forhold til kartoffelmel, som jo bliver mælkehvidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.