søndag den 29. januar 2012

Jeg syntes der sker noget........

Positivt med mine fremskridt med MQ. Det er som om det glider en lille smule nemmere, og jeg tør noget mere.

Denne sampler er stadig det første forsøg. Det er sjovt med nettet. Jeg kan sidde og kigge det tyndt efter en specifik ting uden at finde det og så opgive, og så næste gang jeg er inde på de samme sider som sidst, men leder efter noget andet, så finder jeg svaret på det første jeg ledte efter.
Dette gælder også for hvordan man starter og stopper i quiltning. Nu har jeg fundet to forskellige måder, og kurset giver mig en tredje, så nu kan jeg frit vælge, og det er jo dejligt.


Dette er et udsnit af det første billede. Men jeg tog det med for at vise, at det tog mig ½ time at lave bare det lille hjørne. Sandwichen blev også helt flad efter al den tætte quiltning.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot Camilla, og hvor er du flittig! Håber jeg får mod til at prøve at maskinquilte en dag :-/

    SvarSlet
  2. Håndquilter du så alle dine tæpper og andre ting du laver ? Prøv at kigge på denne hjemmeside http://www.patsythompsondesigns.com/ Hun har nogle rigtig gode gratis videoklip.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.