fredag den 20. januar 2012

Kursus og designvæg

Jeg har meldt mig til et online kursus hos Quiltuniversity i maskin quiltning. Forhåbentlig kan jeg lære noget nyt, og blive meget bedre til det. Jeg var absolut ikke tilfreds med mit forsøg på at quilte Flower Garden quilten. Første lektion var i dag, og det var mest læsestof. Glæder mig til næste fredag, hvor anden lektion er, og hvor vi skal begynde rent faktisk at sy.



Sådan ser min designvæg ud lige for tiden. Med mit Balipop tæppe. Jeg kan godt mærke at jeg brænder for at starte et nyt applikations projekt op, for motivationen til at sidde ved symaskinen er ikke særlig stor. Men jeg har jo også Roseville Album der skal quiltes. Skal bare lige have lært hvordan man hæfter ender ved det maskinquiltning.

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse med dit quiltekursus. Jeg håber også på, at jeg kan få udvidet mit kendskab til maskinquiltning i dette år.
    God weekend :-).

    SvarSlet
  2. Det ser fon ud, og spændende med quilteriet. Det glæder jeg mig til at høre mere om.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.