onsdag den 7. marts 2012

Efterårs tæppe færdigt

 Her er det fulde tæppe. Jeg er ganske godt tilfreds med udfaldet. Selvom det var sværere end jeg havde regnet med, at lave fjer-ranke. Jeg tror også jeg havde markeret for mange buer og drejninger. Nogen af dem var i hvert fald for skarpe.
 Her har jeg prøvet at tage et nærbillede af quiltningen i midten af tæppet. Jeg valgte at lave loop-d-loop med en blomst i de sorte striber.
Her et nærbillede af fjeren. Jeg skal have noget mere øvelse, kan jeg godt se, men af første forsøg udover prøvestykkerne, er jeg nu meget godt tilfreds.

Nu skal det bare en tur i vaskemaskinen, og så er det klar til brug.

2 kommentarer:

  1. Der ser rigtig godt ud, flot tæppe.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot dit nye tæppe :-) Super smukt quiltet - det kan du godt være pavestolt over. Knus fra Helle

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.