mandag den 19. marts 2012

Jeg er forelsket......

I tråd!!!!

Det er som om jeg har set lyset, og en fantastisk bolsjebutik ligger åben, og kalder - se mig - se mig.






Jeg har fundet ud af, på meget kort tid, at jeg kunne købe mig fattig i tråd. Der findes jo et utal af forskellige slags, så det er en større videnskab at sætte sig ind i. Superiors Thread's hjemmeside er et godt sted at starte eventyret. Selvom der er så mange andre mærker der også er spændende.

Alt sammen startede da jeg fandt Patsy Thompson's hjemmeside. Først kom interessen for at lære at quilte. I den kategori er også "hyperquiltning" og "Threadpaint". Til alt det hører der naturligvis tråd med. Og voilá vi har en forelskelse.

Der ligger også maskinbroderi og kalder og venter på mig kan jeg mærke. Savle savle........

Det er et relativt stort skridt for mig. Jeg mener fra at gå fra at sy sammen med så neutral farve tråd som muligt, og at quilte i grøften, så det ikke blev set - Til alt det andet.... Det er bare helt vildt, og nok til at mit hoved snurrer rundt, og det er lige før, jeg også drømmer om tråd!

Er der andre der kan nikke genkendende til tråd-fascination ?? Jeg kan vel ikke være den eneste :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.