mandag den 5. marts 2012

Mit plejebarn

Jeg passer min mors hund i disse dage. Hun er blevet syg, så jeg tilbød at han da kunne være lidt hos mig.

Desværre savner han sin madmor, og er ikke vant til at være uden hende, så han hyler. Hyler som en ulv, hvilket jeg tror mine naboer er rigtig glade for.

Jeg satser på, at det kun er her i begyndelsen at han hyler sådan, men nu må vi se.

Men det betyder jo så også, at jeg har følgeskab på mine ture ned til søen. Det er nu meget hyggeligt.

Natten gik heldigvis fredeligt. Pyh. Jeg frygtede ellers at det ville blive et show, men han opførte sig pænt, og jeg fik sovet.

4 kommentarer:

  1. ååhhh hvor er han sød.... hunde vil faktisk gerne passe deres mennesker når de er syge, så måske derfor han hyler sådan. Det er næsten bedre hvis han kan blive hos sin mor og en anden kan gå tur med ham de 2 gange om dagen :-) Hunde er så gode til at heale :-) Knus, Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har før passet ham ude hos hende, og der hylede han også. Det er simpelthen fordi han ikke er vant til at være uden hende. Min mor har ringet til vagtlægen, så nu må vi se hvad der sker.

      Slet
  2. Helle har ret, hunde er gode sygepassere. Han er godt nok nuttet :-) God bedring til din mor.
    Knus.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.