tirsdag den 27. marts 2012

Op på hesten igen

Jeg har ikke syet noget som helst i 2 dage.... Hvad sker der lige her ??

Jeg tror jeg har været så fokuseret på at tabe mig, spise rigtigt og ikke for meget, tælle kalorier og motionere, at jeg har brugt al energien til det.

Men nu skal det være slut med al det sløseri og slendrian. Jeg må op på hesten igen og få gang i sytøjet og symaskinen.

Ældstedatteren var her det meste af dagen igår og lånte symaskinen. Hun fik syet 2 kjoler og en cardigan. De blev mægtig fine.

Nu håber jeg på noget solskin så jeg måske kan få noget ekstra energi.

God tirsdag til jer.

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Held og lykke med sunde livsstil og motion. Husk at belønne dig selv med kreativitet :-) Husk du skal føle glæde ved det.

    SvarSlet
  2. Lidt pause indimellem til sy tøjet gør ikke noget, du har jo brugt energien på noget andet fornuftigt.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.