lørdag den 18. februar 2012

Mon der er nok ?

Jeg burde kunne klare mig weekenden over :-0














Jeg har lavet 40 sandwich af 4 m stof og 2 m pladevat. Jeg fik fat i noget lagenlærred, som er 140 cm i bredden. Pladevattet har den samme bredde, så det var lidt smart.
Jeg tænkte økonomisk, da jeg jo ikke skal bruge sandwichene til noget, andet en måske design idéer engang, kunne jeg jo lige så godt handle billigt stof.

Men der er en DVD om hyperquilting og fjer. Der regner jeg med at få fat i noget fint batik stof og noget rayon tråd, så jeg kan bruge sandwichene til noget praktisk.

2 kommentarer:

  1. Hold da op, du kommer da ikke til at kede dig i weekenden ;o)

    SvarSlet
  2. Genialt forberedelse af dine quilteøvelser. Håber også jeg snart kommer igang - men skal lige lave en hel masse andet først :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.