fredag den 24. februar 2012

Uventet gave

Da min far var her, havde han en gave med til mig ->

Tror der er ca. 15 m sort stof. Det er vist ikke alt der er patchwork bomuldsstof, men det kan da bruges til mine quilte-prøvestykker, eller til bagside af et eller andet. Og det er jo tanken der tæller :)

Det skal vist også en tur i vaskemaskinen før brug :)

Onsdag var jeg ude hos min mor på besøg og havde fået de forkerte briller med. Jeg havde skam taget sytøjet med, men da jeg næsten ikke kunne se de små sting måtte jeg opgive. Smadder ærgerligt. Og frustrerende ikke at have noget kreativt mellem fingrene. Men i stedet gik vi en lang tur med 2 hunde, så var dagens motion hjemme.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla!
    Jeg fik ikke kommenteret på dine sidste indlæg, men jeg er imponeret over dine prøvestykker, meget smukke. Ikke dårligt med sort stof til lageret :-)
    God fredag til dig.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.