mandag den 27. februar 2012

Sidste store panel færdigt


Det tog lidt tid syntes jeg, før det blev færdigt. Men det var også fordi mine quilte stykker kom ind imellem. Nu skal jeg til de smalle paneler med de store dobbelte cirkler. Der skal være 32 cirkler.

Jeg tror jeg laver dem med Starch metoden. De er for store til "Perfect circles" skabelonerne, så jeg har lavet mine egne ud af skabelon plast. Der skal lige vælges stof og farvekombination først.

Jeg kan mærke, jeg trænger til en pause fra Kaffe Fassett stofferne. De er på en eller anden måde blevet for dominerende lige for tiden føler jeg. Tiden er mere til de rolige farver. Lidt mærkeligt at man kan have det sådan.

3 kommentarer:

  1. Hold op!!! Det er smukt!!!

    Gid jeg kunne det.

    Kram

    SvarSlet
  2. Det er altså flot..hold da op du er skrap til det applikation

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar. Det er altid hyggeligt at læse dem.